בקרו אותנו ב           
צרו קשר: 074-7030166
   

מהלכים חשובים לפגישת ניהול סיכוני בריאות אפקטיבית

קבלו את המהלכים שאסור לכם לפספס בפגישת מכירה
  1. תיאום ציפיות
    מהלך מהותי ואפקטיבי הוא להציג את האג'נדה בתחילת הפגישה, לערוך הצגה עצמית, להגדיר מראש את משך הפגישה הצפוי והכי חשוב להגדיר את מטרת הפגישה: 
    כל צד יגדיר מה מטרת הפגישה או מהן התוצאות להם מצפה בסוף הפגישה על מנת שתהיה אפקטיבית.
    לדוגמה, סוכן הביטוח מגדיר: "מטרת הפגישה מבחינתי היא לבדוק היתכנות לצרף אותך ואת משפחתך לאירגון/ לעסק שלנו .."
    מטרת על שכזאת  ממקדת את הפגישה בעיקר בבחירת איש המקצוע ולא במוצר הספציפי.
    לעומת זאת, הגדרה כזאת: "מטרת הפגישה להוזיל לך את עלויות הביטוח ..."  עשויה לבסס את הפגישה רק על מחיר (מבלי להתיחחס לצרכים אחרים נוספים) ואין לה תוחלת ארוכה במערכת יחסים סוכן/ לקוח.

     
  2. למקד תשומת לב בלקוח ולא בכם
    הלקוח לא מעוניין לשמוע כמה אתם גדולים, מוצלחים והכי טובים, את זה הוא שומע מכולם.
    הלקוח מתעניין יותר בעצמו, ורוצה לדעת איך אתם משרתים את האינטרס שלו ואיזה ערך מוסף הוא מקבל מכם.
    הדרך היחידה להבין לעומק את צרכי הלקוח, היא לשאול אותו יותר שאלות, להקשיב לו ולהתרכז בתשובותיו. רק כך תוכלו  להבין ולנתח את המצב בצורה העמוקה והמדוייקת ביותר.

    זיכרו, ככל שהערך ללקוח יעלה והוא יקבל מענה הולם "לכאביו", כך עשוי לגבור רצונו לעבוד אתכם.

     
  3. התמקדו בנושא אחד  
    בתחום הסיכונים קיימים מס' מוצרים, כולם חשובים (בריאות, מחלות קשות, תאונות, סיעוד, ריסק, א.כ.ע ).
    לאור זאת, הנטייה היא להתפזר לכל עבר ולנסות לגעת בכל התחומים. 
    המשמעות של כך לרוב היא בגדר "תפסת מרובה לא תפסת". 
    כלומר, כשמנסים להפגין ידע ולדבר על נושאים רבים, הלקוח לרוב מתבלבל ומאבד את הקשב.
    ולא רק זאת, כשהמיקוד מתפזר, לא ניתן לצלול לעומקו של הנושא וכך הלקוח לא מסוגל להגיע להחלטה מעשית אחת.
    הנכון הוא, להתרכז בנושא אחד במהלך פגישת המכירה, כך יושגו תוצאות טובות יותר, משמעותית!
    באופן מעשי, במהלך הפגישה כדאי לתת רקע כללי על עולם הסיכונים ולסכם שבפגישה הנוכחית מתמקדים  רק בבעיה אחת.

     
  4. הגדירו את המשך ההתנהלות אחרי הפגישה  
    בסוף הפגישה, חשוב מאוד להגדיר מהם הצעדים הבאים בתהליך, ויותר מכך, להיות ספציפיים ככל הניתן לגבי פירוט השלבים הבאים. לדוגמה: תאמו פגישות לטיפול במוצרים שלא דנתם בהם, הגדירו שלבי התנהלות עד לאישור סופי של חברת הביטוח ועוד.
    רצוי וכדאי גם למלא טפסי הצעה בתום הפגישה גם אם הלקוח מעלה התנגדות בסגנון "אני רוצה לחשוב על זה". מהלך זה עשוי לחסוך לכולם זמן בעתיד ולהיטיב עם הלקוח, שכן ניהול הליך חיתומי על בסיס הצהרת בריאות נוכחית עדיף על פני הצהרת בריאות עתידית שבה המצב הבריאותי עשוי להירע. 

    אם לא יוגדרו צעדי המשך, ככל שהזמן יעבור, הלקוח עשוי לאבד את המומנטום והרצון להצטרף לקהל לקוחותיכם.  

זיכרו ,
ככל שתנהלו פגישות באופן אפקטיבי, מקצועי ואמין - תחסכו זמן , תקטינו את השחיקה ותעצימו את הנאה במקצוע
הזמן שלכם יקר והעסק שלכם תלוי בהתנהלות נכונה ואפקטיבית.



מובהר כי המידע המבוא באתר מבטא את מיטב הבנתם של המעורבים בכתיבתו, ואין לראותו כמידע שלם  וממצה.  מידע זה אינו מהווה תחליף לבדיקה יסודית ופרטנית ולהתייעצות עם יועצים משפטיים מקצועיים, באשר לכל עניין ומקרה, לגופם.
 
  לפרטים, התקשרו:
 משרד: 074-7030166  
 נייד: 058-6563602



    

הנך מאשר בזאת קבלת חומר פרסומי ממרכז שפיס היימן